English

مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه برگزار شد

مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه پس از هشت سال وقفه با حضور مسئولین ورزشی استان برگزار شد.

مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، بعداز هشت سال وقفه در سالن شهید هادیان با حضور دکتر حیدری رییس فدراسیون، منوچهر حاتمی مدیرکل اداره ورزش جوانان، حمید ابوالفتحی مسئول حراست اداره کل، مصطفی بابا ملکی رییس امور قهرمانی ورزش استان، شهاب هنرجو رییس هیات نجات غریق استان به همراه سایر مسئولین هیات و تمامی روسای نجات غریق شهرستانها برگزار گردید.

در این مجمع ابتدا بعداز تلاوت قرآن مجید بدوا شهاب هنر جو عملکرد دوساله هیات را به همراه گزارش مکتوب و پاور پوینت به سمع و نظر کلیه حضار رساند .سپس محسن اسدی بعنوان خزانه دار ترازمالی و حسابهای هیات را گزارش داد.

مصطفی بابا ملکی نیز بعداز ایراد سخن نسبت به رای گیری جهت انتخاب نایب رییس هیات اقدام نمود که در خاتمه رای گیری خانم سمیه صادقی بعنوان نایب رییس هیات برگزیده شد.

دکتر برهان خاطری قاضی دادگستری ومولف چندین کتاب حقوق ورزشی در جایگاه دبیری کمیته انضباطی و حقوقی هیات نیز با ارائه نکاتی در راستای آشنایی حقوق مدنی و قضایی منجیان سخنانی را برشمرد و در خاتمه نیز اعلام آمادگی نمود که این هیات آمادگی لازم را جهت آشنایی حقوقی سایر هیاتهای استان را دارد .

منوچهر حاتمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز ضمن خیر مقدم به رییس فدراسیون و قدر دانی از هیات نجات غریق استان به جهت عملکرد مثبت و برگزاری این مجمع بعنوان یک هیات پویا و فعال نام برد .

در خاتمه نیز دکتر حیدری رییس فدارسیون از جایگاه هیات استان در کرمانشاه و فعالیت ها و برگزاری مستمر آموزشی از شهاب هنر جو و سایر اعضا تقدیر بعمل آورد. وی همچنین از فرآیندهای فدراسیون در راستای تعالی و به روز شدن فدراسیون و کمک از اساتید دانشگاهای بزرگ کشور به جهت هماهنگ شدن ایران با سایر فدراسیونهای جهانی نکات مهمی را بر شمرد و عنوان کرد که به زودی شاهد تغییرات سازنده ایی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه