English

معاونت وزارت ورزش و جوانان:

فعالیت استخرها بدون ناجی ممنوع است

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت: اگر استخری ناجی ندارد نباید اجازه فعالیت به آن داده شود.

فعالیت استخرها بدون ناجی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع مهین فرهادی زاد نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی نیز حضور داشتند.
در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی گزارش مالی و بازرسی سال گذشته فدراسیون بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین تقویم ورزشی سال جاری نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.

در این مجمع از بین ۴۵ نفر اعضای مجمع الهام آزاد با ۴۳ رای به عنوان کارشناس خبره فدراسیون انتخاب شد.

محمد پولادگر در پایان مجمع اظهار کرد: روسای هیات ها بازوان فدراسیون ها هستند و بخش عمده ای از فعالیت های فدراسیون بر عهده ی اعضای مجمع و روسای هیات هاست.

وی خطاب به اعضای مجمع گفت: اگر استخر ی ناجی ندارد نباید اجازه فعالیت به آن داده شود، این فدراسیون باید در حوزه قهرمانی فعالیت کند یک مقدار بیش از حد به حوزه اجرایی می پردازد. باید بیشتر در بحث آموزش و بالا  بردن مهارت مربیان متمرکز کند، به نظر می رسد حیدری این قدر که دلسوزانه دنبال بحث حقوق ناجیان و تجهیزات است پیگیر بحث آموزش و استعدادیابی نبوده است در صورتی که این جزو مسئولیت رئیس فدراسیون نیست.

پولادگر ادامه داد: بحث استعدادیابی باید یکی از ماموریت های اصلی فدراسیون باشد و با راه اندازی سامانه استعدادیابی، کارشناسان استعدادیابی تربیت کند.  

وی تاکید کرد: یکی دیگر از ماموریت‌های مهم فدراسیون بالا بردن مهارت و دانش علمی و فنی مربیان و ناجیان است که باید روی این مساله فدراسیون تمرکز بیشتری داشته باشد تا منجیان به روز شوند.

وی گفت: فدراسیون باید تلاش کند در  افق قهرمانی فعالیت خود را افزایش دهد تا شاهد حضور استعدادهای بیشتری از این رشته در میادین جهانی باشیم.

پولادگر در پایان به طرح رتبه بندی باشگاه‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نظام باشگاه داری از طریق مجلس در حال رسیدگی است تا طرح طبقه بندی آن عملیاتی شود. در این طرح در نظر داریم اماکن مختلف آبی و غیرآبی رتبه بندی شوند تا نظارت ها بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه