English

رئیس هیات نجات غریق و غواصی اردبیل:

ناجیان غریق به وظایف خود آگاه باشند

رئیس هیات نجات غریق و غواصی اردبیل گفت: ناجیان غریق وظیفه خطیری دارند و باید به وظایف خود آگاه باشند.

ناجیان غریق به وظایف خود آگاه باشند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، صادق میرزانژاداصل در جلسه با تعدادی از منجیان غریق شاغل در استخر ها گفت : نهایت تلاش خود را برای دفاع از حق و حقوق منجیان بویژه منجیان غریق شاغل بکار خواهیم گرفت.

او ادامه داد: طبق آیین نامه فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران،حق وحقوق منجیان غریق میبایست بر حسب اشل مصوب فدراسیون نجات غریق و غواصی پرداخت شود .

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل بااشاره به منجیان غریقی که به صورت قراردادی و طبق شرایط اشل فدراسیون به عنوان نیروی نجات غریق در استخرها فعالیت می کنند تصریح کرد : مدیران استخر ها موظف به تامین بیمه تامین اجتماعی منجیان غریق شاغل در آن استخرها هستند و در غیر اینصورت با پیگیری های لازم و حضور بازرسان سازمان تامین اجتماعی در آن استخرها، مشکلاتی برای آن مجموعه ها پیش خواهد آمد و عواقبی را در پی خواهد داشت.

میرزانژاداصل افزود: هرچند با توجه به جلسات انجام پذیرفته با مدیران استخرها و همچنین برخی اقدامات و فعالیت های تخصصی، تغییرات قابل لمسی در این عرصه اتفاق افتاده است وبنده و همکارانم در هیات از مدیران همراه نهایت تشکر و قدر دانی را داریم ، ولی از مدیران استخرها در رابطه با مراعات حال منجیان غریق انتظار بیشتری داریم.

وی افزود: چرا که استخر ها و مجموعه های آبی بدون حضور منجیان غریق نه امنیت دارند و نه اجازه فعالیت ، بنابراین باید قدر دان زحمات منجیان غریق،این قهرمانان و مجاهدین عرصه آبی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه