English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۱۷۶ طرح در هفت ماهه امسال برای ارتقاء امنیت در کرمانشاه اجرایی شد

رئیس پلیس استان کرمانشاه از اجرای ۱۷۶ طرح در هفت ماهه امسال برای ارتقاء امنیت در کرمانشاه خبر داد و گفت: مهار سیر صعودی سرقت‌ها، کشف ۹۲ درصدی جرائم سایبری و ۸۵ درصد جرائم جنایی و کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌های مهم از نتایج اجرای این طرح‌ها بوده است.

 ۱۷۶ طرح در هفت ماهه امسال برای ارتقاء امنیت در کرمانشاه اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در همایش امنیت محله محور که با حضور امام جمعه و ائمه جماعات مساجد کرمانشاه در حسینیه محمدرسول الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه مساجد در طول اسلام و روحانیون در دوران‌های مختلف از جمله انقلاب اسلامی همواره رفیع و بلندمرتبه بوده است.

وی با اشاره به اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در جامعه، گفت: روحانیون به دلیل اثر گزاری بالایی که در جامعه و میان اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند پلیس را در انجام ماموریت‌ها و طرح‌های امنیت آفرین کمک کنند و آگاهی و هوشیاری لازم را به شهروندان برای مراقبت بیشتر از خود در برابر حوادث و اتفاقات پیرامونی بدهند.

حاجیان با اشاره به اینکه پلیس هم در حوزه سلبی و هم در حوزه ایجابی مسئولیت دارد، افزود: در بخش سلبی همکاران ما با هر فرد هنجارشکن و قانون‌گریزی که با هر نیت و انگیزه‌ای بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کند و یا به اموال دیگران دست درازی نماید، قاطعانه و قانون مدارانه برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا و طی هفت ماه سپری شده از سال، ۱۷۶ طرح برای ارتقاء امنیت استان اجرایی شده که یکی از مهمترین آثار آن متوقف کردن رشد ۱۳ درصدی سرقت ها و رساندن آن به دو درصد بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا سرقت‌های مهم مانند منزل، مغازه، خودرو و ... ۱۸ درصد کاهش داشته، ولی در مقابل و با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران با رشد ۹ درصدی کشفیات هم روبرو بوده ایم.

 حاجیان کشف ۹۲ درصد جرائم سایبری، ۸۵ درصد جرائم جنایی و جمع آوری ۲ هزار و ۲۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهرها و روستاها را از دیگر نتایج اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان بخش دیگری از وظایف پلیس را در حوزه ایجابی دانست و گفت: در این حوزه پلیس به عنوان ضابط قانون وارد عمل خواهد شد و در کنار دستگاه قضائی خواسته های مردم را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه خواهد کرد.

وی همچنین به آغاز اقدامات امنیت محور پلیس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مجرمان آغاز شده و خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

حاجیان با بیان اینکه اجرای طرح امنیت محله محور به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از روحانیون و ائمه جماعات مساجد که همواره قوت قلب نظام و انقلاب اسلامی بوده اند انتظار داریم پلیس را در اجرای این طرح یاری کرده و اثرات و نتایج آن را برای مردم تبیین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه