English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امنیت مردم در سایه اقتدار پلیس فراهم می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر ارتقای نگاه فرهنگی و توریستی به استان تاکید کرد.

امنیت مردم در سایه اقتدار پلیس فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نگاه امنیتی، کرمانشاه را از توسعه بازخواهد داشت، گفت: قالب کردن نگاه توریستی و فرهنگی به این استان مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت و زمینه‌های توسعه و رونق هرچه بیشتر این دیار را فراهم می کند.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز را برخورداری از پلیس الکترونیک برشمرد و افزود: با الکترونیکی شدن پلیس، بسیاری از جرائم بسیار بهتر و در زمان سریعتری کشف شده و یا حتی می‌توان جلوی برخی اتفاقات و حوادث را هم گرفت.

وی تاکید کرد: تجهیز کلانتری ها و مقرهای انتظامی استان به دوربین های مجهز و پیشرفته یکی از مطالبات ما برای ارتقاء امنیت است که امیدوارم در آینده ای نزدیک عملیاتی و اجرایی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه الکترونیکی شدن پلیس می تواند ماموران را به سمت کشف علمی جرم سوق دهد، افزود: اگر بتوانیم به سمت کشف علمی جرائم حرکت کنیم قادر خواهیم بود به سرعت بسیاری جرم ها را مهار و از وقوع آن ها پیشگیری کنیم.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: با تجهیز کلانتری ها به امکانات الکترونیکی پیشرفته، به آن ها کمک کرده ایم تا حوزه استحفاظی خود را به خوبی پوشش داده و راحت تر امکان کشف جرم و دستگیری افراد مجرم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کوتاه بودن فاصله وقوع جرم تا کشف آن در کشورهایی که پلیس الکترونیک دارند، گفت: ضرورت دارد با کمک دولت و دیگر دستگاه های مسئول در کشور شرایط الکترونیکی شدن پلیس جمهوری اسلامی نیز فراهم شود.

وی در عین حال از اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی امن و بانشاط در جامعه سخن گفت و افزود: خوشبختانه نگاه فرهنگی پلیس به خیلی از مسائل باعث شده تا امروز مردم نگاهی متفاوت به این نیروی نظامی داشته باشند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه مردم از پلیس امنیت و آرامش را مطالبه می کنند، تصریح کرد: شهروندان نیز مطمئن باشند همکاران ما هدفی جز تحقق این مهم ندارند و آسایش خود را فدای امنیت آن ها می کنند.

رئیس پلیس کرمانشاه تاکید کرد: نکته بسیار مهم و حائز اهمیت آنکه زمانی در جامعه احساس امنیت وجود خواهد داشت که پلیس مقتدر باشد، بنابراین همه دستگاه ها و نهادها موظف هستند به افزایش اقتدار و شانیت پلیس در جامعه کمک کنند چرا که در نهایت، نفع این کار برای شهروندان و اعضای آن جامعه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های عظیم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم استان ما توسعه پیدا کند نباید نگاه امنیتی روی آن باشد، این نگاه می تواند بسیاری از زیرساخت های توسعه ای را نابود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه