English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

باند رسیدساز جعلی در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند رسیدساز جعلی در کرمانشاه که اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از ۲۵ نفر کرده بودند، خبر داد.

باند رسیدساز جعلی در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد شاکی، پس از آنکه نسبت به انتشار آگهی فروش احشام در فضای مجازی اقدام کرده اند، افرادی با آن ها تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان خریدار، حاضر به پرداخت مبلغ مناسبی جهت خرید دام شده اند.

سردار حاجیان تصریح کرد: افراد کلاهبردار در ادامه و پس از جلب اعتماد افراد فروشنده با استفاده از رسیدسازهای جعلی، فیش واریزی را به فروشندگان احشام مبنی بر واریز وجه ارائه و نسب به بردن دام ها اقدام کرده اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد کلاهبردار با همین روش از ۲۵ نفر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: این افراد در نهایت با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس فتا شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اشراف بالای اطلاعاتی پلیس کرمانشاه، افزود: امروز به جرائت می توان ادعا کرد مجرمان در کرمانشاه از کوچکترین حاشیه امنیتی برخوردار نبوده و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

سردار حاجیان در پایان گفت: تلاش مجموعه پلیس برقراری امنیت پایدار در کرمانشاه است و بر همین اساس من و همه همکارانم هم قسم شده ایم با تمام توان برای آرامش و آسایش مردم تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه