English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کرمانشاه برای سارقان ناامن می شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم تبدیل شده و از همین رو پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

کرمانشاه برای سارقان ناامن می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه که با حضور سردار نوری نژاد فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا برگزار شد، با اشاره به اولویت بندی برنامه های پلیس کرمانشاه برای سال جاری، گفت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها برخورد با پدیده سرقت به عنوان یک عامل ناامن کننده جامعه و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم است.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم تبدیل شده و از همین رو پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با پدیده سرقت و با تلاش های انجام شده، سال گذشته شاهد رشد ۱۹ درصدی کشفیات سرقت‌های مهم بودیم.

حاجیان با اشاره به کشف ۶۴ درصد کل سرقت‌های رخ داده در استان طی سال گذشته، اظهار کرد: بیشترین فراوانی کشفیات نیز متعلق به وسایل داخل خودرو، قطعات خودرو و اماکن بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یازده هزار و ۱۰۵ سارق طی سال گذشته، گفت: بیش از ۸۳۰۰ سارق در محدوده سنی ۳۱ تا ۵۰ سال قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به سرقت احشام و اینکه این موضوع باعث نارضایتی عشایر و روستاییان شده، گفت: سال گذشته ۲۰۸ فقره سرقت کشف و ۱۱۲ نفر دستگیر شدند که در حوزه کشفیات ۱۴ درصد و در حوزه دستگیری ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشته‌ایم.

حاجیان همچنین از کشف بیش از ۱۷۰۰ فقره سرقت خودرو در سال ۱۴۰۰ خبر داد و یادآوری کرد: در این راستا نیز بیشتر سرقت‌های رخ داده کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به نقش معتادان متجاهر در وقوع سرقت ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ معتاد متجاهر شناسایی شده داریم، اما مشکلی که وجود دارد نبود مکان کافی برای نگهداری آن هاست.

وی همچنین بیشترین فراوانی سرقت در استان را مربوط به شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در مجموع ۹۲ درصد کل سرقت ها در چهار شهرستان استان رخ می دهد.

حاجیان در پایان گفت: با همه توان تلاش می کنیم فضا برای سارقان و مالخران در کرمانشاه ناامن تر از قبل شود و قطعا مردم شریف کرمانشاه به زودی اثرات طرح های مقابله ای با این افراد را لمس خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه