English

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

۸۶ درصد خدمات دانشگاه رازی کرمانشاه الکترونیک است

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در حال حاضر دانشگاه رازی در خدمات هوشمند پنجره الکترونیک تا ۸۶ درصد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تا ۲۰ درصد از آن به صورت هوشمند دنبال می‌شود.

۸۶ درصد خدمات دانشگاه رازی کرمانشاه الکترونیک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد نبی احمدی اظهار داشت: دانشگاه رازی علاوه بر اینکه نخستین دانشگاه متصل به پنجره خدمات الکترونیک در کشور است، بلکه در حوزه راه‌اندازی خوابگاه‌های متاهلی نیز از دانشگاه‌های پیشگام کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان این مطلب که در اجرای طرح خوابگاه متاهلی ۴۰۰ واحد مسکونی در اختیار دانشجویان متأهل خوابگاهی قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دانشگاه رازی در خدمات هوشمند پنجره الکترونیک تا ۸۶ درصد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تا ۲۰ درصد از آن به صورت هوشمند دنبال می‌شود و با توجه به اینکه دانشگاه رازی دانشگاه پیشرو در این امر بوده تاکنون ۲۵ دانشگاه دیگر را در اتصال به خدمات الکترونیکی و هوشمند کمک رسانی کرده است.

وی در خصوص جدیدترین دستاورد دانشگاه رازی نیز گفت: سامانه کشف خودکار درگاه‌های پرداخت بانکی جعلی (فیشینگ) سامانه‌ای است که در این سامانه از کلاهبرداری‌های بانکی که از طریق برخی سامانه‌ها صورت می‌گیرد جلوگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه