English

با حضور وزیر علوم؛

همایش ملی آموزش عالی غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد

همایش ملی آموزش عالی غرب کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

همایش ملی آموزش عالی غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، همایش ملی یک روزه آموزش عالی در غرب کشور به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه رازی از صبح امروز شنبه نهم اردیبهشت با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سرسرای اجتماعات این دانشگاه آغاز شد.

«محمدعلی زلفی گُل» وزیر علوم تحقیقات و فناوری و «رضامراد صحرایی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با استقبال «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه وارد استان شدند و با آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید:

وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش وارد کرمانشاه شدند

 

 

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با امام جمعه کرمانشاه در سخنان کوتاهی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم خواستار توجه ویژه به این دستگاه فرهنگی در استان شد.

«محمدعلی زُلفی‌گُل» به هماهنگی بسیار خوب بین وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این ۲ وزارتخانه با هماهنگی با هم برای نهادینه کردن دانایی در جامعه برنامه ریزی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در جامعه دانایی را نهادینه کنیم، تاکید کرد مبنای تصمیمات در حاکمیت جمهوری اسلامی باید دانایی باشد.

این ۲ عضو دولت سیزدهم پس از این دیدار برای حضور در همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور به دانشگاه رازی رفتند.

گفتنی است که در همایش آموزش عالی غرب کشور علاوه بر ۲ عضو دولت سیزدهم، «عبدالرضا مصری» نماینده کرمانشاه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «سیدجواد حسینی کیا» نماینده سنقروکلیایی، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار نیز حضور دارند.

 

گام بلند دانشگاه رازی در مسیر بین المللی شدن

رئیس دانشگاه رازی در آغاز این همایش، محور اصلی همایش آموزش عالی غرب کشور را بیان دستاوردهای نیم قرن فعالیت دانشگاه رازی در قالب مقالات علمی و پژوهشی اعلام کرد و گفت: بسیار می‌پرسند که دانشگاه رازی برای جامعه چه کرده است؟ به همین خاطر ضروری است که جایگاه و کارنامه دانشگاه رازی و تاثیر آن به مردم گفته شود.

«محمدنبی احمدی» از دیگر اهداف این همایش را نقادی و بازنگری راهبردها و سیاست‌های گذشته دانشگاه و ترسیم وضعیت آینده دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین اظهار داشت: مرکز مطالعات تاریخی آموزش عالی دانشگاه غرب کشور؛ با دو گروه مطالعات کرمانشاه‌شناسی و گروه تاریخ مطالعات آموزش عالی غرب کشور با حضور علوم افتتاح خواهد شد.

احمدی همچنین از افتتاح تالار افتخارات دانشگاه رازی که مجموعه‌ای از دستاودها، آثار و مقالات برجسته علمی دانشگاه رازی در طول این سالها است، موزه اسناد و آرشیو، موزه تربیت بدنی دانشگاه با حضور وزیر علوم خبر داد.

گفتنی است که در سفر وزیر علوم به کرمانشاه چند پروژه دانشگاه رازی افتتاح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه