English

در راستای رفع مشکلات اجتماعی؛

دانشگاه پیام نور و فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی استان کرمانشاه جهت رفع مشکلات اجتماعی با همکاری طرفین منعقد شد.

دانشگاه پیام نور و فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاهی در این نشست ابراز داشت: مفتخریم که دانشگاه پیام نور با شیوه استاندارد جز مراکز آموزشی خوب کشور بوده و در آموزش افراد و مناطق کم برخوردار موثر و خدمات شایان توجه ای به تمامی اقشار اهدا کرده است

وی ادامه داد: گام دوم ما راه اندازی بیش از ۳۵ رشته متناسب با بازار و کادر علمی مناسب راه اندازی کرده و در هر گام ابتدا ضوابط را سنجیده و بعد عمل خواهیم کرد 

وی گفت: در شهرستان های اطراف افراد برجسته ای وجود داشته برای مثال مسئول دانشگاه سرپل ذهاب یک دکترای ریاضی دانش یار می باشد.

وی ادامه داد از سال ۹۴ به بعد مفتخریم که همکارانمان در بخش های متعدد علمی فعالیت داشته بدین منظور مهم در کار ما اجرای تفاهم نامه ها در دو بخش آموزشی و پژوهشی می باشد.

در تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با نیروی انتظامی به بخش پژوهش اهمیت زیادی داده شده که بخشی ازآن توسط مسئولان دانشگاه و بخشی نیز توسط دانشجویان و قسمت دیگر توسط نیروی انتظامی استان قابل حل باشد.

سرادر علی جاویدان،فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در راستای اجرای این تفاهم نامه با بیان تاثیر امنیت بر فعالیت ها و اهداف جامعه گفت: افتخار ما ایجاد امنیت بعنوان یک امر مهم در تمامی قسم های جامعه بوده و خدمت به مردم هرچه سخت تر دارای اجر بیشتری می باشد.

وی ادامه داد: در تمامی دوران ها به میزانی که علم پیشرفت کرده افرادی نیز وجود داشته اند که قصد سو استفاده از این فضا را دارا بوده اند که وظیفه ما توجه به این مورد و اجرای امنیت در این بستر می باشد.

وی گفت: پلیس باید بتواند از آخرین فناودی های روز برخوردار بوده تا بتواند از آنها استفاده و مجرمین در تمامی زمینه ها را گرفتار کرده بدین منظور ما سپاسگذار سیستم آموزشی بوده که همکاران ما در زمینه های مربوط به شغل خود تحصیل وتوانایی های خود را افزایش می دهند.

وی ادامه داد: کاهش اتلاف وقت مردم برای مثال در ضمینه ثبت نام ها و دریافت خدمات برای مثال اجرای آزمون رانندگی بصورت اینترنتی، ثبت نام برای گذرنامه و دیگر نیازات مردم بصورت غیر حضوری از دیگر تلاش های ما می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه