English

استاندار کرمانشاه:

مدیران موظف به آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هستند

هوشنگ بازوند گفت: خوشبختانه طی پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده، استان آماده جذب و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و بزرگ توسط گروه صنعتی فاتح، می‌باشد و مدیران باید تلاش کنند که زیرساخت‌های لازم برای شکل‌گیری این سرمایه‌گذاری بزرگ در استان هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

مدیران موظف به آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه‌ای با مدیران گروه صنعتی فاتح که با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان به‌منظور ایجاد سرمایه‌گذاری در کرمانشاه برگزار شد، افزود: این گروه صنعتی که یکی از گروه‌های صنعتی و هلدینگ های بسیار بزرگ و از افتخارات سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ازجمله حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده در نظر است که اقدام به یک سرمایه‌گذاری در استان کند.

وی بیان داشت: تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای شکل‌گیری این سرمایه‌گذاری در استان باید از سوی ادارات ذی‌ربط ایجاد شود و دستگاه‌ها نیز تلاش کنند که پاسخ استعلام‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده شود.

مقام عالی استان ادامه داد: با انجام سرمایه‌گذاری توسط گروه صنعتی فاتح حداقل هزار شغل جدید در استان ایجاد خواهد شد و ما مدیران موظف به تسریع در انجام این سرمایه‌گذاری برای کمک به روند اشتغال در استان هستیم.

بازوند گفت: حتماً در جلسه آینده ستاد سرمایه‌گذاری استان تمهیدات و تصمیمات لازم برای سرمایه‌گذاری توسط این گروه صنعتی اتخاذ خواهد شد و آنچه برای ما مهم است کمک به رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان است لذا باید از فرصت سرمایه‌گذاری توسط گروه صنعتی فاتح برای توسعه و اشتغال‌زایی استان استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری از سوی وزارت نفت در استان گفت: طبق توافقات اولیه صورت گرفته مقررشده که یک پالایشگاه توسط وزارت نفت در حدفاصل گیلان غرب و سرپل‌ذهاب و همچنین یک پتروشیمی در نزدیکی پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب احداث شود که تمامی این سرمایه‌گذاری‌ها منجر به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: با انجام این سرمایه‌گذاری‌های عظیم، محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه اقتصادی جبران خواهد شد و از تمامی مدیران می‌خواهیم که از فرصت‌های فراهم آمده برای توسعه، بالندگی و پیشرفت هر چه بیشتر استان استفاده و شرایط را آماده این سرمایه‌گذاری‌های عظیم و گسترده کنند.

همچنین در این جلسه سید محمدعلی فاطمی مدیرعامل گروه فاتح نیز گفت: خوشبختانه امروز شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه فراهم‌شده و با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های ویژه استاندار کرمانشاه که برای ایجاد سرمایه‌گذاری به‌منظور اشتغال‌زایی در استان انجام می‌دهند، امیدواریم ظرف دو سال یک سرمایه‌گذاری متناسب با شرایط استان انجام دهیم که حداقل منجر به ایجاد هزار نفر شغل در این استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه