English

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومان برای نجات اقتصاد کرمانشاه

هدایت حاتمی در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خانه صنعت و معدن و کرمانشاه گفت: برای نجات اقتصادی کرمانشاه در فشارهای کنونی، امسال 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومان برای نجات اقتصاد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از استارت طرح توسعه 200 بنگاه اقتصادی کرمانشاه در سال جاری خبر داد، ابراز داشت: با توجه به اینکه ثبات اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ملزومات فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود، عقیده داریم با تلاش بخش‌های مختلف و یاری خداوند از این شرایط سخت هم عبور خواهیم کرد و دوباره نشاط به اقتصاد کشور برمی‌گردد.

حاتمی افزود: بر اساس برنامه‌ریزهای انجام‌شده امسال 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه خواهد شد و با تحقق این میزان سرمایه‌گذاری در استان، اقتصاد کرمانشاه نجات پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید امسال هم شاهد کاهش سه‌درصدی نرخ بیکاری در استان باشیم، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 200 بنگاه اقتصادی داریم که امکان توسعه آن‌ها فراهم است که باید کار آن‌ها با جدیت استارت زده شود که از ملزومات تحقق هدف‌گذاری سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی در مسیر توسعه بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان است.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه مهارت‌آموزی جوانان و تأثیر آن در افزایش بهره‌وری بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و گفت: خانه صنعت و معدن با راه‌اندازی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای گام خوبی درزمینهٔ پیوند بین آموزش و صنعت برداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه