English

بهروز رزمی:

میزان تراکنش از طریق دستگاه‌های خودپرداز روستایی استان اردبیل افزایش یافت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از افزایش تراکنش از طریق دستگاه‌های خودپرداز روستایی استان اردبیل خبر داد.

میزان تراکنش از طریق دستگاه‌های خودپرداز روستایی استان اردبیل افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به رشد سرانه مبلغ و تراکنش دستگاههای خودپرداز روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان نسبت به سال 1397 اظهار داشت: 3784 میلیارد ریال تراکنش از طریق دستگاههای خودپرداز روستایی استان اردبیل انجام شد و شاهد افزایش در این موضوع هستیم.

وی افزود: همواره یکی از اولویت های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها، توسعه بانکداری الکترونیکی با هدف تقویت اقتصاد روستایی، اشتغال زایی و کاهش هزینه ها در مناطق روستایی و کم برخوردار بوده و در این راستا 25 دستگاه خودپرداز در روستاهای استان اردبیل نصب و فعال است.

وی با بیان عملکرد پست بانک استان از لحاظ تعداد تراکنش دستگاه های خودپرداز روستایی تصریح کرد: در سال 1397 تعداد تراکنش های دستگاههای خودپرداز روستایی 1204767 و در سال 1398 تعداد 1373218 تراکنش بود که با رشد 14 درصدی روبرو هستیم.

رزمی ضمن اشاره به افزایش 31 درصدی سرانه مبالغ تراکنش شده در دستگاههای خودپرداز روستایی ادامه داد: در سالهای 1397 و 1398 به ترتیب مبالغ 2887 میلیارد ریال و 3784 میلیارد ریال تراکنش از طریق دستگاههای خودپرداز روستایی صورت گرفته که سهم بسزایی در اقتصاد روستاها و بانکداری الکترونیکی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه