English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبرداد:

بیش از ۵۰ درصد مشاغل مددجویان در معرض آسیب های شرایط کرونایی در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از احتمال آسیب بیش از 50 درصد مشاغل مددجویان کمیته امداد در شرایط کرونایی اقتصاد در اصفهان خبر داد.

بیش از 50  درصد مشاغل مددجویان در معرض آسیب های شرایط کرونایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا کیانی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۲۹ هزار و ۲۴۹ کسب و کار معادل ۵۳ درصد از طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد اصفهان در معرض آسیب‌های احتمالی شرایط کرونایی اقتصاد قرار دارند.

وی  ادامه داد: ۵۵ هزار و ۱۰۱ طرح اشتغال مددجویی در چرخه بازرسی و نظارت کمیته امداد قرار دارند که ۲۹ هزار و ۲۴۹ کسب و کار معادل ۵۳ درصد از این طرح‌ها که در حوزه مشاغل خدماتی، تولیدی، صنایع دستی و حمل نقل قرار دارند، در معرض آسیب‌های احتمالی شرایط کنونی قرار دارند و امکان این هست که این کسب و کارهای نوپا با ضرر و زیان مواجه شوند.

کیانی با بیان اینکه ۴۷ درصد دیگر از طرح‌های اجرا شده مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی، دامداری و شیلات هستند، گفت: خوشبختانه این طرح‌ها در شرایط کنونی از آسیب‌های اساسی که می‌تواند بنیاد کسب و کار مددجو را به هم بریزد، تا حدود زیادی مصون هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای حمایت از اشتغال مددجویان در این شرایط گفت: پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون کمک بلاعوض به ۵۰۰۰ خانواری که شغل و کسب و کارشان از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، آغاز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه