English

هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

هدایت حاتمی گفت: تا وقتی همه‌ی مدیران نگاهشان به توسعه، نگاهی باز و مثبت نباشد توسعه‌ی مطلوب اتفاق نمی‌افتد.

هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جلسه کمیته‌های تخصصی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به ریاست معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه و با دستور کار ایجاد کمیته‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در ادارات کل مختلف و نیز بررسی مشکلات کمیته‌های تخصصی موجود برگزار شد.

حاتمی در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در مقوله توسعه، هم‌راستایی نگاه توسعه‌ای در بین مدیران اجرایی است و تا وقتی همه‌ی مدیران نگاهشان به توسعه، نگاهی باز و مثبت نباشد توسعه‌ی مطلوب اتفاق نمی‌افتد.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: راه نجات اقتصاد، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است و برای هموار شدن مسیر سرمایه‌گذاری باید به تقویت زیرساخت‌ها بخصوص ایجاد و تقویت شهرک‌های صنعتی و کشاورزی بپردازیم.

وی در ادامه اظهار داشت: برای سال ۹۹ بر روی جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، هدف‌گذاری کرده‌ایم که تحقق آن منجر به کاهش ۳ تا ۴ درصد نرخ بیکاری خواهد شد و با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، مصمم به تحقق این هدف‌گذاری هستیم.

حاتمی در پایان بیان داشت: هم‌اکنون چند کمیته تخصصی سرمایه‌گذاری ازجمله کمیته‌ تخصصی مرکز سرمایه‌گذاری (پنجره واحد)، کمیته جذب سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و مرکز سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه فعال هستند و باید مشابه این کمیته‌ها در حوزه صنعت، معدن، زیرساخت‌ها و IT نیز به وجود بیاید و در کل دغدغه اصلی دستگاه‌های اجرایی استان باید در مسیر جذب سرمایه‌گذاری باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه