English

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

حل مشکلات اصناف کرمانشاه در دستور کار مدیریت ارشد قرار دارد

هدایت حاتمی گفت: اصناف به‌عنوان فعالان اقتصادی و اجتماعی نقش برجسته‌ای در تأمین نیازها و مایحتاج عمومی مردم را در بحران‌های مختلف همچون کرونا داشته‌اند.

حل مشکلات اصناف کرمانشاه در دستور کار مدیریت ارشد قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست مشترک مدیریت ارشد استان با نمایندگان اصناف کرمانشاه و اتحادیه‌ها، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان به مشکلات بازار و اصناف واقف است و تمام توان خود را برای کاهش‌ها آن‌ها به کار گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار تأکید کرد: اصناف از یک ظرفیت برجسته و ویژه درزمینهٔ تولید و خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند و یک بازوی توانمند برای کاهش مشکلات و بحران‌ محسوب می‌شوند که مصداق عینی آن را در بحران فعلی کرونا مشاهده می‌کنیم.

حاتمی تأکید کرد: حل مشکلات اصناف در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و با شناسایی این موارد، مجموعه دولت در حد توان در راستای رفع مشکلاتی مانند بیمه بیکاری، بخشودگی‌های مالیاتی، پرداخت وام‌های کم‌بهره و ... تلاش خواهد کرد‌.

وی خاطرنشان ساخت: اصناف به‌عنوان فعالان اقتصادی و اجتماعی نقش برجسته‌ای در تأمین نیازها و مایحتاج عمومی مردم را در بحران‌های مختلف داشته‌اند و همپای مجموعه دولت به توسعه کشور و استان کمک کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه