English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

ابتلای ۱۵۱۰ پرستار کرمانشاه به کرونا

محمودرضا مرادی گفت: دلسوزی، وفاداری، صبوری، غمگسار و تیمارداری از خصوصیات حضرت زینب (س) است که در پرستاران متجلی شده است.

ابتلای 1510 پرستار کرمانشاه به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات پرستاران، افزود: پرستاران با دل خود کار می‌کنند و زحماتشان با دریافتی‌هایشان قابل‌مقایسه نیست.

مرادی گفت: در موضوع اپیدمی کرونا مردم توجه بیشتری به پرستاران نشان دادند و ما معتقدیم اگر همکاری خوب پرستاران نبودند، وضعیت درمانی ما اکنون به گونه دیگری بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سختی کار، تأخیر در دریافتی‌ها و کم بودن نیروی پرستاری به تعداد بیماران نسبت به استانداردها از مشکلات پرستاران است، اما مایه افتخار ماست که پرستاران با رشادت، این کمبودها را جبران کردند.

وی بابیان اینکه پرستاران ما در مبارزه با کرونا صحنه‌های غرورانگیزی رقم زدند، گفت: از ۲۸۰ هزار پرستار کشور حدود یک‌سوم آن‌ها به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. در استان کرمانشاه نیز تاکنون ۱۵۱۰ پرستار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون یک مورد فرار یا تمرد از کار و عدم حضور در شیفت نداشته‌ایم و این عزیزان نشان دادند که فدایی کشور و مردمشان هستند.

مرادی گفت: پرستاران در این مدت بارها مورد تفقد و تقدیر مقام معظم رهبری قرارگرفته‌اند و ابن مایه افتخار خادمان و مدافعان سلامت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه