English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشدار داد:

بیماری‌های تنفسی زمستان امسال در کنار کرونا تشدید می‌شود

محمودرضا مرادی با هشدار بر بروز زمستان سخت به لحاظ شیوع بیماری‌های تنفسی، گفت: با توجه به شیوع بیش‌ازپیش کرونا طی ماه‌های اخیر و بروز بیماری‌های شایع تنفسی در زمستان، امسال شرایط سخت‌تر است.

بیماری‌های تنفسی زمستان امسال در کنار کرونا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر اینکه امسال کرونا در کرمانشاه زمستان سختی را به لحاظ شیوع بیماری‌های تنفسی به وجود خواهد آورد، ابراز داشت: واقعیت امر این است که موج‌های پیش رو در شیوع کرونا طی ماه‌های اخیر تاکنون نشان داده است که این بیماری هر سری جهش بیشتری پیداکرده و فصل زمستان نیز برشدت این بیماری افزون خواهد شد.

مرادی بابیان این مطلب که قطعاً زمستان سختی پیش رو است و ابن مهم می‌طلبد که همه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید شدت خسارات را به کمترین میزان ممکن برسانیم، خاطرنشان ساخت: در ماه‌های آینده بیماری‌های تنفسی که هرساله شیوع داشتند شروع می‌شود و امسال کرونا هم مضاعف شده و همین امر شرایط را دشوار می‌کند و همه باید مراقب باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آینده مبهم کرونا خبر داد و اظهار داشت:: فعلاً این ویروس همچنان باقدرت به‌پیش می‌رود و تنها راه چاره این است که مردم استفاده از ماسک را جدی گرفته و از تردد غیرضروری در سطح جامعه خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه