English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

جدول کرونا در کرمانشاه همگی قرمز است/ ۱۷ نفر به‌تازگی قربانی کرونا شده‌اند

محمود رضا مرادی با تأکید بر اینکه وضعیت کرونا پایدار نیست، گفت: رنگ‌بندی وضعیت کرونا به معنی ثبات این وضعیت نیست و با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی وضعیت شهرهای زرد و نارنجی هم به‌راحتی قرمز می‌شود.

جدول کرونا در کرمانشاه همگی قرمز است/ 17 نفر به‌تازگی قربانی کرونا شده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر اینکه وضعیت کرونا در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه قرمز است و شهرستانی با وضعیت زرد و نارنجی وجود ندارد، ابراز داشت: در برخی از جداول انتشاریافته در فضاهای مجازی، برخی شهرستان‌های استان به لحاظ خطر ابتلا به کرونا زرد و یا نارنجی عنوان‌شده‌اند که صحت ندارد.

مرادی با تأکید بر اینکه مردم اخبار مربوط به کرونا را حتماً از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند، خاطرنشان ساخت: اگر مردم همکاری کرده و پروتکل‌ها را به‌دقت رعایت کنند و در کنار استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی را هم داشته و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، می‌توانیم در مدت‌زمانی کوتاهی از وضعیت قرمز کرونا بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر فوتی‌های کرونا در کرمانشاه سیر صعودی داشته و امروز هم 17 نفر دیگر از هم استانی‌هایمان را از دست دادیم تا رقم فوتی‌های کرونا در استان به 1116 نفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه