English

در صورت تأمین اعتبار؛

پرداخت الکترونیکی در حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه عملیاتی می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی کرمانشاه گفت: اقدامات اولیه و زیرساختی تعبیه سیستم پرداخت الکترونیکی در اتوبوس و تاکسی‌های کرمانشاه انجام‌شده و منتظر جذب سرمایه‌گذار هستیم.

پرداخت الکترونیکی در حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی کرمانشاه از عملیاتی شدن زیرساخت‌های تعبیه سیستم پرداخت الکترونیکی در اتوبوس و تاکسی‌های کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: از طریق سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه اقدامات اولیه سیستم پرداخت الکترونیکی در اتوبوس و تاکسی‌های کرمانشاه انجام‌شده است و پس از انجام فراخوان و مشخص شدن برنده مناقصه روال کار ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در کرمانشاه فعال است که ۶۰ درصد ظرفیت این ناوگان مورداستفاده قرارگرفته است، همچنین حدود ۹ هزار دستگاه تاکسی مسیری، گردشی و آژانس‌های مسافری تحت نظر تاکسیرانی وجود دارد که شمار مسافران آن‌ها کاهش‌یافته است.

وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا در وسایل حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه افزود: در اتوبوس‌ها برچسب‌هایی مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نصب‌شده و بازرسان هم ملزم به نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس و تاکسی‌ها شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی تاکسی‌ها در صندلی عقب تنها می‌توانند ۲ مسافر سوار کنند، گفت: ۴۳ مورد شکایت از تاکسی‌های کرمانشاه داشته‌ایم که ۱۵ درصد آن به دلیل دریافت اضافه بها و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه