English

شهردار کرمانشاه دستور داد:

مجموعه شهرداری کرمانشاه از ورود به هرگونه مسئله حاشیه‌ای خودداری نمایند

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه از تأکید شهردار کرمانشاه بر عدم ورود مدیران شهری به مسائل حاشیه‌ای خبر داد.

مجموعه شهرداری کرمانشاه از ورود به هرگونه مسئله حاشیه‌ای خودداری نمایند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امیر همایون دولتشاهی در جمع مدیران روابط عمومی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابع اظهار داشت: حسب دستور طلوعی شهردار کرمانشاه مدیران مجموعه شهرداری کرمانشاه باید از ورود به هرگونه مسئله حاشیه‌ای خودداری نمایند.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: دکتر طلوعی دریکی از بدترین و سخت‌ترین شرایط مالی سکان شهرداری کرمانشاه را به دست گرفت که این مسئله نشاءت گرفته از روحیه جهادی و ایثارگونه ایشان است.

وی ادامه داد: نکته مغفول مانده مدیریت شهری در سال‌های گذشته بحث حاشیه‌نشینی بوده که ریشه در معضلات اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی بابیان ضرورت حل مشکلات حاشیه‌نشینان افزود: برنامه‌ریزی مناسب بر اساس نیاز جمعیتی و فرهنگی برای حل مشکلات و معضلات این مناطق لازم است و همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان در کرمانشاه می‌توانند در کنار مدیریت شهری به این مسئله توجه نمایند.

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و تشکل‌های مردم‌نهاد افزود: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها بر اساس کار مطالعاتی و تشکیل دفاتر تسهیلگری در کنار استفاده از تشکل‌های مردم‌نهاد بهره گرفت تا در این زمینه آینده‌پژوهی در عرصه مدیریت را بجای آینده‌نگری صرف قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌حل‌های کنترل و کاهش معضلات حاشیه‌نشینی بهره‌گیری از پتانسیل مشارکت حاشیه‌نشینان و واگذاری امورات به خود شهروندان این مناطق بر اساس آموزش است.

 مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در کنار توجه ویژه به توانمندسازی حاشیه‌نشینان باید از طریق راه‌های قانونی بر اساس ضوابط، از ساخت‌وسازهای بدون ضابطه و فاقد پروانه جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه