English

شهردار کرمانشاه:

راضی نبودم شهردار کرمانشاه بشوم/بدون دریافت حقوق و فقط برای خدمت صادقانه در کرمانشاه می‌مانم

سعید طلوعی با انتقاد از مخالفت های واهی برخی از اعضای شورای شهر، گفت: من راضی به آمدن به کرمانشاه نبودم و همین افراد به قسم خون شهدا من را ترغیب به آمدن کردند، با این حال صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی، تمام توانم را برای آبادانی کرمانشاه بکار گرفته و می گیرم.

راضی نبودم شهردار کرمانشاه بشوم/بدون دریافت حقوق و فقط برای خدمت صادقانه در کرمانشاه می‌مانم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه بابیان اینکه نمی‌توان دوره‌های مختلف زمانی را با یکدیگر مقایسه کرد، ابراز داشت: اولویت‌بندی کار در شهرداری کرمانشاه را با اصلاح زیرساخت‌های بدنه شهرداری همچون الکترونیکی کردن سامانه‌های کمیسیون ماده صد، عمرانی و حتی نیروی انسانی فعال، در شهرداری کرمانشاه شروع کردم.

طلوعی بابیان این مطلب که شهرداری کرمانشاه را در حال نابسامانی شدید تحویل گرفته‌ام، تأکید کرد: اصلاً قصد آمدن به کرمانشاه را نداشتم و به اصرار وارد این شهر مظلوم شدم و نهایتاً با قسم اسم شهدا و استخاره این مسؤولیت را پذیرفتم، اما بعد از شش ماه همان عزیزانی که با قسم من را به این شهر آورده بودند، مخالف و منتقد سرسخت من شدند.

وی از ۴ ماه حقوق عقب‌افتاده پرسنل از بدو ورودش به شهرداری کرمانشاه خبر داد و افزود: به‌رغم وجود سختی‌های اقتصادی سال ۹۸، تیم مدیریتی شهرداری کرمانشاه و علی‌رغم مخالفت‌های برخی از دوستان، شورای مدیریت شهری را تشکیل دادیم.

شهردار کرمانشاه این استان را سرشار از منابع غنی مالی و اقتصادی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: پروژه فیروزه مشکلات عدیده‌ای دارد و حل مشکل این پروژه عمرانی از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز درگذشته در حال حاضر به ۱۰۰ میلیارد تومان مبدل شده است، درصددیم که با مشارکت بانک شهر و سرمایه‌گذار بتوانیم از این طرح را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص پروژه منوریل کرمانشاه نیز گفت: این پروژه بالاخره شروع‌شده و تمام کم و کاستی‌ها و نواقص باید به اتمام برسد و با ۷۵۰ میلیارد تومان موردنیاز شاید بتوانیم فاز یک پروژه در دو ایستگاه تنها عملیاتی کنیم اما در حال حاضر این اعتبارات تنها در حد حرف است و به‌شرط مهیا بودن امکانات ظرف دو و نیم سال آینده فاز یک اجرایی خواهد شد.

طلوعی از اختلاف‌نظرهای کاری با شورای شهر کرمانشاه در مسیر حرکت به سمت توسعه کرمانشاه سخن گفت و تصریح کرد: بنده در سمت شهردار کرمانشاه در شهر کرمانشاه تاکنون نه حقوق و نه پاداشی دریافت نکرده‌ام و هدفی جز توسعه کرمانشاه به احترام خون پاک آن شهدا ندارم و وظیفه‌ام را انجام می‌دهم.

وی با تأکید بر اینکه اگر همه فقط فارغ از کسب سودجویی‌های شخصی، فقط برای مردم کارکنیم این شهر گلستان می‌شود، ادامه داد: تمام سعی بدنه شهری، کم کردن بار زحمتی ترافیک پروژه‌های شهرداری است اما واقعیت امر این است که عمران شهر نیاز به زمان دارد و ما فقط می‌توانیم سرعت کار را افزایش دهیم.

طلوعی از آرامش پرداخت ۲۵ میلیاردی حقوق پرسنل شهرداری کرمانشاه و معوقات پیمانکاران خبر داد و گفت: در پروژه‌های جدید شهرداری کرمانشاه که در دست اجرا است، تمام اقدامات مناسب‌سازی ویژه معلولین اجرایی شده و پروژه‌های گذشته نیز که نقص دارد نیز را در حد امکان بازسازی خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در خصوص تقاطع غیر هم‌سطح امام خمینی (ره) کرمانشاه، اظهار داشت: پروژه در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انجام اقدامات سخت‌افزاری تقاطع، در آینده نزدیک بخش اعظمی از کار عملیاتی می‌گردد و با مرتفع کردن مشکلات مالی سعی داریم تا شهریورماه پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با انتقاد از نبود درآمد پایدار در کرمانشاه، اعلام داشت: در قدم اول کرمانشاه باید ممیزی شود و چون شهرداری کرمانشاه فقط در حال خدمات‌دهی است و این در حالی است که دریافتی ما از عوارض مردم تنها ده درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه