English

شهردار کرمانشاه هشدار داد:

سفارش پذیر نیستم/ شدت تخریب در انتظار ساخت‌وسازهای غیرمجاز مناطق بالانشین

سعید طلوعی گفت: در تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز با کسی تعارف نداریم و چه‌بسا در مواردی در محله‌های بالانشین سختگیری بیشتری اعمال گردد.

سفارش پذیر نیستم/ شدت تخریب در انتظار ساخت‌وسازهای غیرمجاز مناطق بالانشین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در خصوص روند تخریب و اعمال قانون ساخت‌وسازهای غیرمجاز در کرمانشاه ابراز داشت: در تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از ادامه کار باکسی تعارف نداریم و قطعاً همین برخورد قاطع با حاشیه‌نشینان در محله‌های بالانشین نیز اجرا خواهد شد و چه‌بسا در مواردی در محله‌های بالانشین سختگیری بیشتری نماییم.

طلوعی با تأکید بر اینکه در انجام وظایف شهرداری کرمانشاه به‌هیچ‌عنوان سفارش ناپذیرش نیستم، خاطرنشان ساخت: یکی از مدیران ارشد در محله ۲۲ بهمن بدهی به مجموعه شهرداری کرمانشاه داشت که با ایجاد ممانعت قانونی در ورود و خروج‌ها توسط اجراییات بدهی مجموعه شهرداری را وصول کردیم و در این راه به هیچ سفارش و تلفنی اهمیت ندادیم.

شهردار کرمانشاه اظهار داشت: سودجویان و زمین‌خواران بااحساسی شدن فضای مرگ زن کپرنشین در کرمانشاه، فرصت را غنیمت شمرده و نسبت به ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدام کرده‌اند که به‌زودی با همراهی استاندار، دادستان و سایر دستگاه‌های مرتبط در اقدامی جهادی به سراغ همه آن‌ها رفته و قانون را در حق آن‌ها اجرا می‌نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه