English

مدیریت جدید در درآمد و هزینه‌های شهرداری کرمانشاه اعمال می‌شود

نشست هم‌اندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

مدیریت جدید در درآمد و هزینه‌های شهرداری کرمانشاه اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کریمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه، در خصوص مدیریت درآمد و هزینه‌های شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها در مجموعه شهرداری ارائه و در خصوص کاهش نسبی هزینه‌های اداری علی‌الخصوص اضافه‌کار پرسنل بحث و تبادل‌نظر انجام گرفت.

 وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافه‌کار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هرکدام از پرسنل تائید و لحاظ گردد.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد می‌توانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ ساعت هر واحد اضافه‌کار تائید نمایند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی گفت: بنا بر تصمیم گرفته‌شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تائید و لحاظ اضافه‌کاری برای پرسنل را بر عهده‌دارند، همچنین به‌غیراز مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تغییر ساعت اضافه‌کار را ندارد.

وی در پایان افزود: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه در کلیه واحدهای شهرداری کرمانشاه برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه