English

معاون استاندار کرمانشاه:

نظارت‌ها بر شبکه توزیع دارو در کرمانشاه و جلوگیری از قاچاق بیشتر شود

محمدابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز کرمانشاه گفت: در شرایط فعلی مسئله دارو بسیار مهم بوده و ضروری است که معاونت غذا و دارو در استان نظارت بیشتری بر شبکه توزیع داشته باشد.

نظارت‌ها بر شبکه توزیع دارو در کرمانشاه و جلوگیری از قاچاق بیشتر شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز کرمانشاه با تأکید بر نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو در کرمانشاه گفت: عملکرد کرمانشاه در مقابله با قاچاق کالا در سال 98 نسبت به سال 97 موفقیت‌آمیز بوده و در برخی موارد در کشور برجسته بوده است.

الهی تبار در ادامه با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر خروج نقدینگی از مرز تأکید کرد: این موضوع کنترل و جدیت شورای بانک‌ها را می‌طلبد و باید نسبت به خروج پول از کشور باید حساسیت به خرج داد و باید جلوی آن گرفته شود.

الهی تبار در ادامه بابیان اینکه اجاره مراتع در مرزها به ساماندهی نیاز دارد افزود: هرگونه جابجایی بدون مجوز احشام ممنوع است و فرمانداران برخی شهرستان‌ها نیز لازم است دقت و حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق سوخت نیز گفت: تمام منافذی که امکان قاچاق سوخت را فراهم می‌کند باید پیگیری و چاره‌اندیشی شود.

الهی تبار همچنین بابیان اینکه در قاچاق دارو نگران عدم کنترل بر شبکه توزیع در استان‌های دیگر هستیم افزود: به نظر می‌رسد که شبکه‌ای سازمان‌یافته به قاچاق دارو از کشور دست می‌زنند که لازم است موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه