English

آیت الله رئیسی:

اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود

رئیس قوه قضائیه در واکنش با جرائم خرد و کلان گفت: اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود

اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسؤولان عالی قضایی کشور اظهار کرد:  شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت، عقلانیت، معنویت و اخلاق است.

رئیس قوه قضائیه افزود: بی‌عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت، زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است.

وی افزود: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می شود کما اینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

رئیس قوه قضائیه، بهترین شاخص در اجرای عدالت را عمل به قانون عنوان کرد و گفت: هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد؛ اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود و  اگر اولویت سنجی درست نباشد، نتیجه‌اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • انشا…که این فیلم بازی کردن در مورد استعفا دادن یا ندادن آقای….. ربطی به دادگاه طبری بی شرف دزد رشوه خوار ندارد.
    که در اینجا دیگر پای حق الناس در میان است هرچند که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد دیدیم که رهبری عزیز هرگز تسلیم اینگونه باج خواهی ها نشده و نخواهد شد و سید ابراهیم رئیسی عزیز نیز چنین است.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه