English

کشف و ضبط اتوبوس حامل کالای قاچاق

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: اتوبوس مسافربری که اقدام به قاچاق انواع کالا می کرد در آزادراه تهران_قزوین توقیف شد.

کشف و ضبط اتوبوس حامل کالای قاچاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ مهدی افشاری اظهار داشت:  در راستای اقدامات گسترده اطلاعات ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد فردی با تشکیل باند در قالب اتوبوس مسافربری اقدام به قاچاق گسترده انواع کالا می کند.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی اتوبوس مورد نظر را شناسایی پس از اطمینان از حرکت آن از سوی مرزهای غربی کشور به سمت استان البرز در محورهای مواصلاتی منتهی به استان البرز مستقر شده و پس از رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را در آزاد راه کرج - قزوین شناسایی کره و آن را متوقف کردند.

افشاری گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده ۱۴۰ هزار نخ سیگار ، ۱۲ هزار عدد انواع دارو، ۳۶۰بسته توتون ، هفت دستگاه تولید ارز دیجیتال و ۳۱۷ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده و سازمان یافته این باند قاچاق ادامه داد: دراین زمینه  سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدندو ارزش اموال قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز یاد آورشد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ سات ماه دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه قاچاق و احتکار کالا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه