English

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد:

رشد ۲۷ درصدی صدور بارنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به شر 27 درصدی صدور بارنامه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از جابجایی ۳۲۶ هزار و ۴۲۴ تن خبر داد.

رشد 27 درصدی صدور بارنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جمشید عظیمی ،  رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به ۳۲۶ هزار و ۴۲۴ تن جابجایی بار از ابتدای سال تاکنون و رشد 27 درصدی صدور بارنامه  ادامه داد: پارسال در این مدت ۲۴۸ هزار تن کالا جابجا شده است.

عظیمی بیان داشت: سیمان، کلینکر، سیب زمینی، شمش آهن، محمولات معدنی شامل سنگ آهن، گندله، هماتیت و محمولات نفتی شامل گازوئیل و بنزین بیشترین کالاهای حمل شده در این مدت بوده است.

وی از صدور ۱۹ هزار و ۴۲۶ برگ بارنامه از ابتدای سال تاکنون در استان همدان خبر داد و افزود: این میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس  کرونا عنوان کرد: اعزام ناوگان برای حمل اقلام و لوازم بهداشتی از کارخانه‌های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین به منظور کمک به تخلیه بنادر و حمل کالاهای اساسی ۸۷۵ دستگاه ناوگان عمومی به مقصد بندر امام خمینی اعزام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر