English

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان:

عصر جمعه بارشی محلی همدان را فرامی‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری است، از اینکه عصر جمعه بارشی محلی همدان را فرامی‌گیرد، خبر داد.

عصر جمعه بارشی محلی همدان را فرامی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدحسن باقری‌شکیب،  کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه عصر جمعه بارشی محلی همدان را فرامی‌گیرد، پیش‌بینی کرد: این سامانه بیشتر در سمت شمال شرق این استان فعال و بارش‌های آن در رزن بیشتر از سایر نقاط است.

وی گفت: یک سامانه بارشی محلی از فردا جمعه همدان را فرا می‌گیرد و به صورت بارش پراکنده باران در برخی از مناطق این استان فعالیت می‌کند.

محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از عصر جمعه سامانه بارشی محلی همدان را فرامی‌گیرد، 

باقری شکیب ادامه داد: دمای هوای استان روند افزایشی دارد و دمای کمینه بیشتر نقاط استان هر روز بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و بهار با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه