English

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان:

میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است/فراگیری سامانه بارشی دیگر

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است، از فراگیری سامانه بارشی دیگر به صورت رگبار باران، تگرگ و ریزش برف خبر داد.

میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است/فراگیری سامانه بارشی دیگر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به افزایش بارش های در نیمه جنوبی استان، عنوان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده تمام ابری، همراه با رگبار باران، ریزش برف، تگرگ، آذرخش و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در بعد ظهر امروز میزان بارش‌ها افزایش می‌یابد و از روز یکشنبه ریزش برف در برخی از نقاط استان وجود دارد.

باقری شکیب عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه برای فردا، از میزان دما کاسته می‌شود و پس از آن تغییرات دمای محسوسی نداریم.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است و پیش‌بینی می‌شود به طور متوسط بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر بارش را در این نقاط داشته باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۱ میلیمتر، بیشترین بارش را در استان داشته و ایستگاه باران سنجی فرودگاه همدان نیز یک میلیمتر بارش را ثبت کرده‌است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با صفر درجه سانتی‌گراد، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

باقری‌شکیب عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان یک درجه سانتی‌گراد و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر