English

مدیر تاکسیرانی همدان:

سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی ها تخلف است

مدیر تاکسیرانی همدان با اشاره به شرایط کرونایی از سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی ها به عنوان تخلف یاد کرد.

سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی ها تخلف است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، میلاد کریمی،  مدیر تاکسیرانی شهرداری همدان با اشاره به تعداد سرنشین های های مجاز در تاکسی با توجه به شرایط کرونایی، گفت: این طرح براساس تصمیم گیری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تدوین شده است و اعتراض رانندگان نیز بی مورد بوده و با تخلف ها برخورد می کنیم.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت قوانین بهداشتی، هر تاکسی فقط می‌تواند حداکثر سه مسافر را سوار کند.

میلاد کریمی اظهار داشت: این قانون برای تمامی تاکسی ها الزامی است و سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تخلف محسوب می شود.

کریمی بیان کرد: حفظ سلامت شهروندان در اولویت فعالیت تاکسی ها است ضمن اینکه هر راننده تاکسی نیز باید موارد بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا را رعایت کند.

مدیر تاکسیرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: از امروز نیز ناوگان تاکسیرانی اقدام به توزیع نایلون محافظ برای استفاده تاکسی ها در تمامی خطوط کرده است و باید مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با تاکید بر جایگزین شدن دستگاه کارت خوان برای دریافت کرایه به جای پول نقد در تاکسی ها افزود: از رانندگان تاکسی نیز خواسته ایم نسبت به تهیه دستگاه کارت خوان اقدام کنند ضمن اینکه تسهیلات یک میلیون ۷۰۰ هزار تومانی با بازپرداخت ۲ ساله و بدون سود از این طریق به آنها پرداخت می شود.

مدیر تاکسیرانی همدان گفت: رعایت فاصله اجتماعی در اولویت فعالیت رانندگان حمل ونقل درون شهری است و اکنون علاوه بر تاکسی ها، فعالیت ون ها و اتوبوس ها نیز با ظرفیت محدود و تعیین شده از سوی مدیریت شهری، آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال فعالان ناوگان درون شهری تا به اینجا نیز متحمل خسارت شده و فعالیت دوباره آنها بسیار مورد نیاز بود.

کریمی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی لازم از سوی رانندگان تاکسی گفت: نظارت بر فعالیت تاکسی ها نیز از سوی بازرسان تاکسیرانی به صورت مرتب انجام می شود.

در حال حاضر بیش از چهار هزار تاکسی و اتوبوس درون شهری در همدان فعالیت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه