English

محمدرضا بیاناتی مطرح کرد:

آماده باش آتش نشانان همدانی در ۴۳ گروه عملیاتی/توصیه های چهارشنبه پایانی سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ضمن ابراز توصیه های چهارشنبه پایانی سال، از آماده باش آتش نشانان همدانی در ۴۳ گروه عملیاتی خبر داد.

آماده باش آتش نشانان همدانی در ۴۳ گروه عملیاتی/توصیه های چهارشنبه پایانی سال

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به آماده باش آتش نشانان همدانی در ۴۳ گروه عملیاتی و بیان توصیه های چهارشنبه پایانی سال، گفت: علاوه بر آماده باش ایستگاه های ۱۰گانه شش ایستگاه سیار با ۱۸ آتش نشان در مناطق پرتردد شهر مستقر خواهند شد، از تشکیل ۲۱ گروه آنکال از آتش نشانان شیفت های استراحت خبر داد و افزود: در صورت بروز شرایط خاص و نیاز به نیروی کمکی این افراد فراخوان خواهند شد.

وی تولید انیمیشین های آموزشی با موضوع مخاطرات آتش بازی و استفاده از مواد محترقه را از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در آستانه شب چهارشنبه سوری دانست و ادامه داد: این انیمیشن ها علاوه بر صداوسیمای مرکز همدان از تلویزیون های شهری نیز پخش شده است.

بیاناتی با اشاره به طراحی پوستر و نصب بنر با مضامین هشداردهنده و آموزشی در سطح شهر همدان خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد فوق از ظرفیت فضای مجازی نیز برای آگاه سازی و ارائه هشدار به شهروندان در جهت کاهش آسیب های چهارشنبه سوری استفاده شده است.

وی در آستانه شب چهارشنبه سوری ازشهروندان خواست از حمل مواد محترقه، آتش زا و انفجاری و استفاده از این مواد به ویژه در نزدیکی محل تردد یا تجمع افراد، نزدیک خودروهای عبوری یا پارک شده، بالکن یا پشت بام خانه ها و روی درختان خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان تصریح کرد: ممانعت از ایجاد آتش های حجیم و غیرقابل کنترل، نریختن مایعات قابل اشتعال مانند نفت و بنزین بر روی مواد آتش زا و قرار دادن ظروف تحت فشار مانند کپسول، اسپری و حشره کش ها از دیگر مواردی است که شهروندان باید در شب چهارشنبه سوری رعایت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، بیاناتی در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر