English

محمدرضا بیاناتی خبر داد:

۴۱۱ مورد ایجاد مزاحمت/ شرکت در ۱۲ عملیات اطفای حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به ۴۱۱ مورد ایجاد مزاحمت، از شرکت سازمان در ۱۲ عملیات اطفای حریق طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 ۴۱۱ مورد ایجاد مزاحمت/ شرکت در ۱۲ عملیات اطفای حریق

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان، با اشاره به شرکت سازمان آتش نشانی همدان در ۱۲ عملیات اطفای حریق طی 24 ساعت گذشته،  با بیان اینکه شهروندان دیروز ۵۰۶ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۹ مورد منجر به عملیات شده، ۹ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۶۷ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۴۱۱ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی افزود: شرکت در ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

شرکت در ۱۲ عملیات اطفای حریق

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک اندیشه، حریق مغازه در بلوار بعثت، حریق باغ در خاکو، ۲ مورد حریق ضایعات در بلوار بهشت، واژگونی و نشت سوخت خودرو در شهرک فرهنگیان و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک مدرس ۲ مورد، میرزاده عشقی، جاده رباط، جاده ملایر و روستای کنجینه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به شرکت سازمان در ۱۲ عملیات اطفای حریق، اضافه کرد: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در خودرو در دیزج، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و خیابان شریعتی، نجات حیوانات در شهرک بهشتی، مهار حیوانات در دیزج و رفع آبگرفتگی در جاده فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به  شرکت سازمان  در ۱۲ عملیات اطفای حریق، یادآور شد: تعداد ۵ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی