English

محمدرضا بیاناتی بیان کرد؛

۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از ۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات در 24 ساعت گذشته خبر داد.

۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش موج همدان، محمدرضا بیاناتی،  رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان ، بیان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات؛ ۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 

4 آتش سوزی و عملیات اطفای حریق

وی همچنین افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۹۷ مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۹ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۳۸ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در جعفر طیار، حریق باغ در سعیدیه و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار چیت سازیان بوده است.

وی گفت: همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل عملیات امداد و نجات در حادثه برخورد خودرو با گاردریل در میدان سپاه، واژگونی خودرو در چهارراه عباس آباد و ۳ مورد مهار حیوانات در بلوار کولاب، شورین و فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید.

طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات؛ ۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر