English

محمدرضا بیاناتی خبر داد:

۷ عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از۱۴ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

۷ عملیات امداد و نجات در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به ۷ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی همدان در 24 ساعت گذشته، گفت: شهروندان همدانی دیروز ۵۹۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۱ مورد منجر به عملیات شده است.

۷ عملیات امداد و نجات در 24 ساعت گذشته

محمدرضا بیاناتی،  اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۴ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با اشاره به ۷ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی همدان، و بیان اینکه ۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۶۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۵۰۹ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی افزود: عملیات انجام شده در این مدت ۱۴ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در منوچهری و شهرک مدنی، حریق مغازه در شهرک فرهنگیان، حریق باغ در شورین، حریق مزرعه در قاسم آباد و ۹ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در خیابان فرات، پشت اتکا ۲ مورد، بلوار فرودگاه، خیابان آرام، قاسم آباد، خیابان ابوذر، جاده ملایر و سنگستان بوده است.

بیاناتی با اشاره به ۷ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی همدان، اضافه کرد: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدرس، ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار موسوی و عمار، ۲ مورد مهار حیوانات در جاده چشین و مجید آباد، سقوط در چاه در جوادیه و سقوط از ارتفاع در حصار حاج شمسعلی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه