English

محمدرضا بیاناتی مطرح کرد:

۴۸۰ تماس با سامانه ۱۲۵ در یک روز

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به تماس های گرفته شده با سامانه 125، گفت: دیروز ۴۸۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۷ مورد منجر به عملیات شده است.

480 تماس با سامانه 125 در یک روز

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به تماس های سامانه 125، گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۰ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴۱۳ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

وی عنوان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۸۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۷ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۵ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۱۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در میدان امام حسین (ع)، حریق مغازه در خیابان اکباتان و حریق کنتور برق در سرپل یخچال بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در جاده فرودگاه و ۲ مورد رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اضافه کرد: تعداد ۵ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه