English

کتابخانه مصلای بندرعباس افتتاح شد

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح کتابخانه مصلای بندرعباس گفت: اگرچه باید فضاهای کتابخانه‌ای را گسترش داد، اما با توجه به گرایش جوانان به فضای مجازی، باید برای تولید کتاب‌های الکترونیک هم برنامه‌ریزی و تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد.

کتابخانه مصلای بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح کتابخانه مصلای بندرعباس اظهار داشت: کتاب از اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار است و در اهمیت این مسئله همین بس که معجزه پیامبر اکرم (ص) از جنس کتاب بوده است. 

وی افزود: در حوزه کتابخانه‌ها باید به فکر توسعه فضاهای کتابخانه بود و برای گسترش آن برنامه‌ریزی کرد.

استاندار هرمزگان گفت: البته بیشترین مراجعه نسل جوان و نوجوان به فضای مجازی است و تلاش می‌کنند از فضای مجازی مطالب خود را دریافت و تکمیل کنند. بر همین مبنا باید برای استفاده از این ظرفیت هم تلاش کرد.

دوستی افزود: با توجه به علاقمندی جوانان به فضای مجازی باید برای تولید کتاب‌های الکترونیک و بسترسازی برای استفاده جوانان از این کتاب‌ها هم برنامه ریزی کرد. 

وی تاکید کرد: که باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد و از بسترهای موجود در این فضا برای استفاده نسل جوان از محتوای علمی بهره برد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه کتابخانه‌های مشارکتی ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی دارند، اظهار داشت: از ظرفیت کتابخانه مصلا و فضای موجود در این کتابخانه قرار است استفاده‌های بهینه شود تا نسل‌های جدید با فضاهای فرهنگی بیشتر آشنا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه