English

همایش حزب همت هرمزگان برگزار شد/ لزوم تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم

با حضور سردار نبوی دبیرکل حزب همت کشور، مردم، مسئولان حزب همت کشور، مسئولان حزب همت استان ها و شخصیت های اجتماعی و سیاسی همایش حزب همت استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

همایش حزب همت هرمزگان برگزار شد/ لزوم تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد پاینده در همایش حزب همت استان هرمزگان که با حضور دبیرکل حزب همت کشور در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: حزب همت اولین حزب فراگیر کشور است که همواره پیش و پس از انتخابات با مردم خواهد بود.

وی افزود: اعضای حزب همت در استان هرمزگان و نمایندگان شهرستان‌ها مشخص شدند و دفاتر حزب نیز راه‌اندازی شدند.

پاینده با ذکر این نکته که حزب همت صرفا برای انتخابات نیست، عنوان کرد: اغلب مسائلی که در طول سال از سوی حزب همت در استان هرمزگان مورد توجه قرار دارد تقویت فرهنگ مطالبه‌گری در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی  و... است.

دبیر حزب همت استان هرمزگان تصریح کرد: راه حل اغلب چالش‌های استان هرمزگان در ابعاد مختلف را تقویت روحیه مطالبه‌گری در مردم هرمزگان می‌دانم به همین جهت برنامه‌ریزی‌هایی برای تحقق این امر در استان هرمزگان تدوین شده است.

پاینده، با اشاره به این نکته در صورت معرفی کاندیدا از سوی حزب همت، مطالبه‌گری خود را نیز حفظ خواهد کرد، خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد که صدای مردم را  به گوش مسئولین برسانیم و مسائل و مشکلات مردم را در سطوح کلان پیگیری کنیم.

در ادامه این همایش سید احمد نبوی دبیر کل حزب همت ابراز داشت: آنچه در این سالها مشاهده کردم این بود که نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان چندان به اصول خود در توجه به خواسته های مردم بعد از پیروزی در انتخابات پایبند نبودند و همیشه این بد عهدی ها  مردم را ناراضی کرده است اما حالا یک حزب فراگیر حرف های جدیدی برای گفتن دارد و متعهد است که طبق  مرامنامه و میثاق نامه به خواسته های مردم توجه نشان دهد.

نبوی بیان داشت: در حزب همت ایران توجه خاصی به مردم شده است و اگر روزی اعضای حزب وارد عرصه مدیریت و یا وارد مجلس شوند خواهید دید که این پاییندی و تعهد  چه قدر باعث دلبستگی و دلگرمی مردم به نظام خواهد شد .

غلامرضا احمدی، مسئول ستاد انتخابات «حزب همت» در نشست حزب همت استان هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: حزب همت در چندین فاز وارد انتخابات خواهد شد. فاز اول راه‌اندازی ستاد مرکزی انتخابات بود که در 6 ماه گذشته این مهم انجام شد و در فاز دوم مسئولین ستاد انتخابات استان‌ها و در فاز سوم مسئولان شهرستان‌ها نیز انتخاب و منصوب شدند.

وی، با بیان اینکه شناسایی و معرفی کاندیدای حزب همت در حال انجام است، عنوان کرد: عضویت در حزب همت لازمه کاندیدا شدن و حمایت از سوی حزب نیست بلکه افرادی هستند که عضو حزب همت نیستند؛ اما بر اساس تمایل خود و پایبندی به مرام‌نامه و میثاق‌نامه حزب، مورد حمایت در انتخابات پیش رو قرار دارند.

مسئول ستاد انتخابات حزب همت، با بیان این نکته که امروز زمان تبلیغات برای انتخابات نیست، تصریح کرد: زمان قانونی برای آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیداها از سوی ستاد مرکزی انتخابات حزب همت به استان‌ها اعلام می‌شود و تا پیش از آن اعضای حزب در استان‌ها به قانون پایبند باشند.

احمدی در پایان گفت: ورود افراد به مجلس تنها هدف حزب نیست بلکه تحقق اهداف و تقویت ارتباط میان مسئولین و مردم مهم‌ترین هدف حزب است یعنی ورود به مجلس باید ابزاری برای پیگیری و حل مشکلات عدیده مردم باشد.

در ادامه مراسم، معاون حزب همت استان هرمزگان نیز به بیان عملکرد حزب همت استان پرداخت و با ذکر توانمندی اعضای حزب در شهرهای مختلف استان بیان داشت: عملکرد حزب همت در دو زمینه مطالبه گری و روشنگری سیاسی قابل ستایش است و امروز حزب همت از بخش لیردف جاسک ، بشاگرد، حاجی آباد  تا میناب و بندرعباس و پارسیان سرگرم فعالیت فراگیر  است.

وی گفت: بسیاری از نقاط هرمزگان از محرومیت رنج می برد و باید اعتراف کنم اکثر همکاران بخاطر نقطه قوت حزب یعنی مطالبه گری برای رفع مشکلات وارد این عرصه شده اند و امید دارند بتوانند با سعی تلاش خود این کاستی ها برطرف شود.

در پایان این مراسم از کتاب بیکاری کلید یاس و ناامیدی اثر محمد پاینده مسئول حزب استان هرمزگان که در زمینه اشتغال و جوانان قلم‌فرسایی کرده است رونمایی به عمل آمد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه