English

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان هرمزگان اعلام کرد؛

ضرورت مکتوب شدن ادبیات شفاهی هرمزگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان بر ضرورت مکتوب شدن ادبیات شفاهی هرمزگان تاکید کرد.

ضرورت مکتوب شدن ادبیات شفاهی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پروین پشتکوهی در آیین رونمایی از کتاب «پرژنیوم» ریحانه جعفری، با تبریک روز کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: این نهاد ۶ دهه است که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد و آثار زیادی از نویسندگان معتبر و فرهیختگان این عرصه را به چاپ رسانده است.

پشتکوهی، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان و نوجوانان را از رسالت‌های مهم مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست که همواره در مراکز کانون از طریق فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون مکانی فرهیخته برای دوست‌داران حوزه ادبیات است، گفت: برای تغییر جامعه، انسان باید در ابتدا کتابخوان خوبی باشد و بتواند باورهایش را به سمت خوبی‌ها تغییر دهد تا بتواند جامعه را دگرگون کند.

مدیرکل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با اشاره به جایگاه و نقش کتاب‌های کانون به عنوان محفلی امن در تغییر باورهای کودکان و نوجوانان افزود: برای انتخاب کتاب‌ها باید انتخاب درستی داشته باشیم؛ کتاب‌های کانون به دلیل محتوای غنی آن‌ها بهترین درس زندگی برای نوجوانان است.

پشتکوهی بر ضرورت مکتوب شدن ادبیات شفاهی این استان تاکید کرد و یادآورشد: کودکان و نوجوانان این استان ثروت‌های گرانبها و سرمایه‌های غنی برای کانون به عنوان محفلی امن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه