English

مدیرعامل فولاد کاوه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد؛

خلق حماسه‌ای دیگر از جنس تولید در فولاد کاوه

مدیرعامل فولاد کاوه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:حماسه‌ای دیگر از جنس تولید در فولاد کاوه خلق شد.

خلق حماسه‌ای دیگر از جنس تولید در فولاد کاوه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدعباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه در آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه مقام معظم در بیانات خود فرمودند واقعة دفاع مقدّس یک برهه برجسته و مهمّی از تاریخ کشور ما است و ما وظیفه داریم این واقعة مهم را به‌درستی بشناسیم و آن را به اذهان نسل‌های بعدی معرّفی کنیم.

وی گفت: از همین رو امروز فولاد کاوه جنوب کیش با برپایی نمایشگاه، موکب و دعوت از سردار سرفراز اسلام، هم‌رزم شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رنگ و عطر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را به خود گرفته است؛ زیرا که خطوط مقدّم جبهة ما، محراب عبادت بود.

حسینی با بیان این نکته که محدودیت‌های برق در سه ماه تابستان امسال کم‌سابقه بود؛ تصریح کرد: رکوردشکنی‌های پولادمردان جهادگر کاوه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سالجاری باعث گردیده که امروز شرکت SKS از نظر میزان فروش و سود خالص نسبت به کل سال 1400 جلوتر باشد.

وی در خصوص تولید آهن اسفنجی عنوان داشت: میزان تولید آهن اسفنجی خالص در شش‌ماهه نخست امسال با رشد 5/ 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک میلیون و 70 هزار تن رسیده و سند دیگری بر مجاهدت‌های شبانه‌روزی پولادگران SKS و عملکرد جهادی این شرکت در تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر تولید است.

حسینی با اشاره به سودآوری و فروش شرکت بیان کرد: فروش تجمعی شرکت نیز در سال جاری با رشد بیش از 59 درصدی به بیش از 185 هزار میلیارد ریال رسیده است.

مدیرعامل فولاد کاوه خبر از حماسه تولید داد و گفت: خوشحال هستم که مقارن با سالروز عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان این مژده را به سهام‌داران SKS بدهم که حماسه‌ای بزرگ در واحدهای آهن اسفنجی شرکت در شهریورماه خلق شد. حماسه‌ای بزرگ از جنس تولید با ثبت رکورد تولید 185 هزار و 740 تن آهن اسفنجی در شهریورماه برگ زرینی دیگری در کارنامه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بود.

در بخش پایانی این مراسم با حضور سیدعباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تنی چند از معاونین ایشان از کارکنان ایثارگر و کارکنان خانواده شهدا شرکت SKS تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و خدمات مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش و شخص مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت در اشاعه فرهنگ ایثار و اخلاص و توجه به منابع انسانی با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل کردند. 

شایان‌ذکر است پس از پایان این مراسم فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونین ایشان از نمایشگاه «رفیق شهید من» ویژه هفته دفاع مقدس دایر در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بازدید کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه