English

مشکل کمبود آب آشامیدنی چهار روستای بندرعباس رفع شد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: با احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی، وضعیت آبی آشامیدنی چهار روستای «حسین‌آباد»، «کُناردان»، «نَران» و «گاومرده» شهرستان بندرعباس بهبود یافت.

مشکل کمبود آب آشامیدنی چهار روستای بندرعباس رفع شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل آبفا هرمزگان در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ بین راهی در بندرعباس اظهار داشت: با احداث ایستگاه بین‌راهی و انجام لوله‌گذاری، ۱۲ لیتر بر ثانیه به نیاز آبی این چهار روستا اضافه شد.

وی با بیان اینکه شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با هدف گذر از تابستان و تلاش برای پایداری وضعیت آب روستاها، از ابتدای امسال برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: در راستای تحقق برنامه‌ها و با اجرای این عملیات، کمبود آب روستاهای حسین آباد، کناردان، نران و گاومرده با جمعیتی افزون‌بر یکهزار و ۵۲۴ نفر رفع شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه آبرسانی را پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

حمزه‌پور یادآورشد: امسال برای تامین آب پایدار مردم، آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان هرمزگان در قالب ۲۳ مجتمع آبرسانی روستایی در دست اجرا است.

وی افزود: تاکنون حدود ۹ هزار میلیارد ریال در زمینه راه‌اندازی این مجتمع‌های آبرسانی روستایی هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن نیز به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه