English

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:

ایران بر جزایر سه‌گانه مالکیت ابدی دارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جزیره ایرانی بوموسی و منطقه نظامی نازعات بازدید کرد.

ایران بر جزایر سه‌گانه مالکیت ابدی دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به جزیره استراتژیک بوموسی مورد استقبال مردم و مسئولین نظامی، اجرایی و قضایی قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در گلزار شهدای بوموسی با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. 

‌پورخاقان ضمن تشکر و خدا قوت به مدافعان حریم ایران اسلامی و مردم شریف و ولایتمدار بوموسی به عنوان مرزبانان خلیج فارس در جنوبی ترین نقطه از کشور با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اظهار داشت: این جزایر برای همیشه و تا ابد همچون نگینی بر تارک خیلج فارس و ایران اسلامی می درخشند.

وی با قدردانی و تشکر از مردم خوب و خونگرم این جزیره و تمامی عزیزانی که برای حفظ و حراست و آبادانی این جزایر با شرایط آب و هوای گرم و شرجی منطقه در حال جهاد و تلاش هستند، تصریح کرد: سخنان مضحک و خنده دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که در خصوص مالکیت این جزایر شنیده می شود پوچ و بی‌اثر است و در صورت هر اقدام نابخردانه از سوی دشمن، دست ناپاک متجاوزان به خاک وطن را قطع خواهیم کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: از پیش از ورود اسلام تا پس از آن و همین امروز اگر تاریخ را بررسی کنیم این سرزمین کهن همیشه متعلق به ایران عزیز بوده است.

‌پورخاقان با اشاره به خونگرمی و صلح دوستی مردم ایران گفت: هر کشوری و حکومتی بیرون از این خاک بخواهد نگاهی مالکانه و چپ به خاک وطن ما بیندازد، با پاسخ سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد. 

وی در پایان تأکید کرد: به یاوه‌گویان و یاوه‌سرایان اجازه نخواهیم داد تا به گزاف در مورد خاک ایران سخنی برزبان بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه