English

احسان کامرانی:

هرمزگان استعدادهای بسیاری در حوزه های هنری و فرهنگی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان از نظر فرهنگ و هنر استعدادهای بسیاری دارد که نیازمند معرفی و به فعلیت رساندن این استعدادها و آموزش آن‌ها است.

هرمزگان استعدادهای بسیاری در حوزه های هنری و فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به میزبانی استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت فعالیت های هنری عنوان کرد: فعالیت های هنری در سطح جامعه باتوجه به بازخوردها و تاثیرگذاری بالای که دارد همانند کار علمی ارزشمند است.

وی افزود: فعالیت های هنری و نمایشی حاصل کار و تلاش جمعی با گذاشتن زمان طولانی برای رسیدن به اهداف مورد نظر فاخر و ارزشمنداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تلاش های فعالان حوزه هنر به ویژه تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی رضوی به واسطه اجراهای فاخر قابل تقدیر است.

کامرانی تصریح کرد: هنر و دین جدای ناپذیرند و این دو مکمل یکدیگر هستند، زیرا هردو از فطرت و سرشت انسان سرچشمه میگیرد.

وی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی نقش مهمی در تحول فضای هنری خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص تصریح کرد: درکنار توجه به فعالیت های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و صنعتی در هرمزگان توجه به حوزه فرهنگ و هنر استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: هرمزگان از نظر فرهنگ و هنر استعدادهای بسیاری دارد که نیازمند معرفی و به فعلیت رساندن این استعدادها و آموزش آن‌ها است.

کامرانی تصریح کرد: شروع به فعالیت دانشکده هنر دانشگاه هرمزگان با دانشگاه هنر تهران و اصفهان میتواند نقش مهمی در تحول فضای هنری هرمزگان ایفا کند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی پس از پنج سال وقفه از شش تا 9 اسفندماه در سه سالن تماشاخانه آفتاب، تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی و همزمان با افتتاح مجدد فرهنگسرای طوبی پس از دو سال تعطیلی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه