English

مهدی نوبانی؛

پروژه بازگشایی خیابان معراج بزودی محقق می شود

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه بازگشایی خیابان و معابر در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان صورت می گیرد گفت: شهرداری بندرعباس با عزمی جدی در روان سازی ترافیک در شهر تلاش می کند.

پروژه بازگشایی خیابان معراج بزودی محقق می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس طی بازدید از پروژه بازگشایی خیابان معراج با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، معاونت عمرانی، سازمان عمران و مدیر منطقه 4 شهرداری در اجرای این پروژه گفت: آسفالت معابر و خیابان ها، ترمیم نوار حفاری، لکه گیری معابر در راستای رضایت‌مندی شهروندان از دغدغه های مجموعه شهرداری است. 

وی اظهارداشت:خیابان معراج ضلع غربی هتل هما دو بلوار اصلی شهر، بلوار پاسداران را به بلوار ساحلی و بلعکس وصل می کند و عرض بلوار 30 متر شامل دو لاین رفت و برگشت 9 متری آسفالت، رفیوژ 2/5 متری و مابقی در 2 طرف پیاده رو است؛ طول جدول کاری در این پروژه هزار و 500 متر اجرا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 3 هزار و 600 متر مربع پیاده روسازی این پروژه شامل کارهای خاکی، شامل؛ نخاله برداری، خاک برداری، اجرای مخلوط، اجرای آسفالت و... آنجام شده است..

شهردار بندرعباس در پایان افزود: این خیابان نقش بسزایی در بهبود ترافیک و هدایت مسیر از بلوار پاسداران تا مسیر ساحل دارد و هدیه ای به مردم شهر بندرعباس در راستای توسعه متوازن شهری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه