English

احمد مرادی:

تکرار چرخه بدهی‌ها در شهرداری بندرعباس بدهی سنگین‌تری را به بار می‌آورد

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بدهی های شهرداری به تامین اجتماعی، مطالبات پیمانکاران، حقوق معوقه کارگران از مدیری به مدیر دیگر با مبلغ هنگفت‌تری انتقال پیدا کرده است.

تکرار چرخه بدهی‌ها در شهرداری بندرعباس بدهی سنگین‌تری را به بار می‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در نشستی که به منظور رفع مشکلات کارگران شهرداری بندرعباس گفت: مشکلات بدهی های شهرداری به تامین اجتماعی، مطالبات پیمانکاران، حقوق معوقه کارگران و سایر مشکلات از گذشته هم وجود داشته و از مدیری به مدیر دیگر با مبلغ هنگفت‌تری انتقال پیدا کرده، اما قرار نیست مدیران دست روی دست بگذارند و همین چرخه را تکرار کنند.

وی عنوان کرد: به هردلیلی که این بدهی ها به بار آمده باشد بلاخره باید از یک‌جایی قطع شود و تکرار نشود، کسی هم قرار نیست از بیرون استان ناجی وضعیت فعلی شود؛ اگر امروز این چرخه قطع نشود چند سال بعد باید با بدهی سنگین تری دست و پنجه نرم کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه هرکاری بخواهیم بکنیم باید در همین استان و با مشورت و کمک به هم باشد اظهارداشت: برای این کار هم اول از همه باید واقعیت ها را قبول کنیم و تعصبات و اختلافات را کنار بگذاریم چرا که درحال حاضر حق و حقوق کارگران و مردم مطرح است، اگر به خاطر عملکرد ما حتی یک روز رفع مشکلات مردم و کارگران شهرداری به تاخیر بیفتد باید در آخرت پاسخگوی این تاخیر باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که شهرداری باید بدهی های خود را پرداخت کند، سایر دستگاه های دولتی نیز موظف‌اند بدهی های خود به شهرداری را پرداخت کنند.

وی در ادامه گفت: هر سه نماینده مرکز استان آمادگی کامل دارند تا در این زمینه کمک کنند، اما به شرط آن‌ که اراده‌ای در پشت آن برای پیگیری موضوعات وجود داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه وجود صنایع در غرب بندرعباس یک فرصت طلایی برای همه بخش ها محسوب می شودعنوان کرد: در گذشته چندین جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولین برای پیگیری وصول سهم از آلایندگی گرفته شد و قدم هایی هم برداشته شد اما در پیگیری های بعدی و استمرار آن اقدام موثری نشد، مطالبه جدی هم از سمت ذی‌نغعان برای پیگیری موضوع وجود نداشت.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: هرکدام از دستگاه های ذی‌نفع پیشنهادات خود را برای تسویه مطالبات از شهرداری ارائه کنند و به همین ترتیب کمک های لازم در جهت پرداخت مطالبات شهرداری از سایر دستگاه ها وصول، تا چالش های موجود رفع شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه