English

در سال گذشته؛

توزیع ۸۰۰ هزار بسته کمک معیشتی از سوی سپاه امام سجاد‌ هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از توزیع ۸۰۰ هزار بسته کمک معیشتی از سوی سپاه امام سجاد‌ هرمزگان خبرداد.

توزیع ۸۰۰ هزار بسته کمک معیشتی از سوی سپاه امام سجاد‌ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه مراسم تجلیل از مشارکت‌کنندگان ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم که نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد، این نهاد ارزشمند در راستای کمک به مستضعفان جامعه نقش بسزایی را ایفا می کند.

سردار سالاری گفت: سپاه علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی نقش آفرین بوده است و این اقدامات باید ادامه یابند. 

وی عنوان کرد: به تعبیر نماینده معزز ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، سپاه با یک دست اسلحه به دست گرفته است و با دشمنان مقابله می کند و با یک دست دیگر وظیفه خدمات رسانی و حمایت از محرومان را برعهده دارد. 

وی افزود: در سال گذشته آئین مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در 24 مرحله انجام شد و 800 هزار بسته که ماحصل تلاش نیروهای بسیجی و همراهی و مساعدت‌های دستگاه‌های دیگر از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان بود در سطح استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: از موج اول بیماری کرونا سپاه و بسیج با تمام توان و قوا در حوزه های مختلف درگیر شدند و توانستند بخشی از نیازهای عمده کشور را حل و فصل کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان داشت: راه اندازی 600 صندوق قرض الحسنه در محلات هرمزگان، واگذاری تسیهلات در امر اشتغالزایی کوچک و خانگی، توزیع بیش از سه و هزار 500 سری جهیزیه به همت سردار پاسدار حزنی از دیگر اقدامات سپاه در هرمزگان است.

سردار سالاری ابراز کرد: امسال عملیات احداث بیش از 16 واحد درمانگاه، خانه بهداشتی و غیره را در استان هرمزگان آغاز کردیم و همچنین مشارکت در امر راهسازی و تامین تجهیزات لازم برای تامین آب شرب روستاییان، احیای قنوات و چشمه ها در دورترین نقاط صعب العبور اقداماتی در این خصوص انجام شد. 

وی افزود: در سال گذشته، عملیات ساخت و مرمت بیش از 160 واحد مسکونی منطقه سیل زده جاسک اجرا شد و همچنین برق رسانی به روستاها و چاه های کشاورزی، آبرسانی به بیش از 40 روستا، ساخت و بازسای 360 واحد مسکونی در جریان سیل خورستان و زلزله سی سخت توسط سپاه انجام شده است.

وی در پایان از تلاش ها و همت بلند بسیجیان و جهادگران، بسیج ساندگی،بسیجیان حوزه مقاومت، فرماندهان نواحی مقاومت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان و همچنین همت بلند مسئولین استان هرمزگان و همکاری فرمانده دلاور سردار حاج علیرضا تنگسیری قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    باسلام با توزیع بسته‌ها و یارانه مشکل فقر پاشی بیکاری جوانان و فرزندان و اقتصادی گرانی و تورم تحریم و انزوا ناکارآمدی نظام ایران حل نخواهد شد 43سال گذشته تجربه شده مسوولان فقط بفکر قدرت و ثروت هستند نه مردم محروم کشور

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه