English

محور دژکان-لمزان همچنان حادثه می‌آفریند

علی‌رغم وعده‌های توخالی مسئولان، مردم همچنان نسبت به تغییر نیافتن وضعیت محور دژکان-لمزان در محدوده‌ی پدل شکایت دارند و خواستار عملی شدن وعده‌ها در این حوزه هستند.

محور دژکان-لمزان همچنان حادثه می‌آفریند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در سکوت خبری و طی دو هفته گذشته سه واژگونی خودرو و چندین ترکیدگی لاستیک در محور دژگان به لمزان رخ داده است که آخرین واژگونی مربوط به حادثه اخیر در نزدیکی روستای هیرو است که این واژگونی چندین مصدوم برجای نهاد.
در این رابطه سطح نارضایتی عمومی در منطقه افزایش یافته است و در حالی که مسئولی در شهرستان پاسخ‌گوی شهروندان نیست، بسیاری از مردم محلی در ارتباط با محور پدل-لمزان در بخش مهران از ما خبرنگاران مطالبه‌گری می‌کنند و این سؤال را می‌پرسند که چرا به‌مانند قبل در این باره قلم نمی‌زنیم و اینکه بهسازی مسیر از چه زمانی آغاز خواهد شد؟
این در شرایطی است که پیش از آغاز سال جدید در رابطه با بهسازی این محور هیاهوی بسیاری ایجاد شد و مسئولان استانی و کشوری در رابطه با آن دست به خبرسازی زدند اما این جو تنها برای مدت کوتاهی بود و امروز جاده همچنان در وضعیت بدی قرار دارد.
در این مجال بار دیگر باید خدمت مخاطبان خبرگزاری موج یادآور شویم که ما همواره صدای شما خواهیم بود و در ارتباط با مشکلات به‌حق مردم سکوت نخواهیم کرد، لذا طبق وعده‌ای که دادند قرار شده تا اوایل اردیبهشت تمامی مراحل واگذاری بهسازی این مسیر به پیمانکار انجام شود و ما منتظر تحقق این وعده هستیم.
امید است که مسئولان در راستای تحقق اهداف دولت مردمی ایران قوی به وعده خود عمل کنند تا از وارد شدن هرروزه‌ی خسارت به مردم جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه