English

دریافت نشان تلاش‌گران بهره‌وری توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با مدیریت سید علی اصغرعلامه، در همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران موفق به دریافت نشان تلاش‌گران بهره‌وری‌شد.

دریافت نشان تلاش‌گران بهره‌وری توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای ارتقای بهره‌وری در همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران،افتخاری دیگر برای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان رقم خورد و این منطقه موفق به دریافت تلاش‌گران بهره‌وری شد.
همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران با برنامه‌ریزی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران برگزار‌شد و شرکت‌های فعال در حوزه معدن‌و صنایع‌معدنی در همایش بهره‌وری شرکت کردند که دکتر علامه مدیر‌‎عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نشان تلاش‌گران بهره‌وری این همایش را دریافت‌کرد.
گفتنی است «جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی، بومی‌شدهِ مدل‌های جهانی تعالی مانند مدل تعالی اروپاست که در شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو پیاده شده است و حضور شرکت‌ها در این رویداد سبب می‌شود تا در جریان مقایسه با یکدیگر، بهره‌وری خود را افزایش دهند.
منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با مدیریت علامه نیز امیدوار است در سال‌های آتی با حرکت به سمت‌ شاخص‌های مدل‌های بین‌الملل، خود را در سطح و تراز شرکت‌های جهانی محک بزند».
شایان ذکر است در این همایش شرکت‌های بهره‌ور بخش معدن‌ و صنایع معدنی و پروژه‌های برتر بهبود بهره‌وری در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی تقدیر‌ شد.

منطقه ویژه پارسیان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه