English

علی اصغر علامه اعلام کرد؛

عمل به مسئولیت های اجتماعی سر لوحه کار منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بیان اینکه این منطقه ویژه همواره عمل به مسئولیت های اجتماعی را سر لوحه کار خود قرار داده است، از کمک دو میلیارد ریالی به بیمارستان و ایتام این شهرستان خبر داد.

عمل به مسئولیت های اجتماعی سر لوحه کار منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اصغر علامه مدیر عامل  منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ضمن قدردانی از مدافعان سلامت گفت: این روزها کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و رسالت سنگینی در قبال مردم به عهده دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کفه ی اخلاص گذاشته اند و این باعث آرامش و امنیت روحی و روانی کارکنانی است که در صنعت کار می کنند.

وی ادامه داد: لذا در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی و با توجه به  نیازسنجی های کارشناسی اعلام شده  مبنی بر کمبود کپسول اکسیژن توسط بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان، منطقه ویژه وارد عمل شد و تجهیزات مورد نیاز به مبلغ یک میلیارد ریال  را خریداری کرد.

علی اکبری ریاست بیمارستان رستمانی پارسیان، ضمن تشکر از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی  و کمک به نیازها و ملزومات پزشکی بیمارستان رستمانی ادعان داشت: پیشتر نیز با حمایت و پشتیبانی دکتر علامه، از طرف این منطقه ،شاهد همکاری های خوبی بوده ایم.

اکبری با بیان اینکه در این شرایط نیاز ما به کپسول اکسیژن بیشتر از هر موقع دیگر بود بیان داشت: با اضافه شدن این دستگاهها به بیمارستان رستمانی، می توانیم جان افراد بیشتری را نجات دهیم، از این که منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مسئولیت اجتماعی خود به نیکویی عمل می کند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ریاست بیمارستان رستمانی از این همدلی و نگرش مثبت مدیران منطقه ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم که با همدلی و همکاری بیشتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور عزیزمان باشیم.

در همین راستا و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان عبدالمجید نصیریان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان نیز از مدیرعامل منطقه ویژه تشکر کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم و بی نظیر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از تعاملات اجتماعی و نگاه ویژه مدیرعامل این منطقه به ایتام  شهرستان تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: از دیدگاه بنده در این مدت کوتاه مدیریت ایشان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در حوزه مسئولیت های اجتماعی به خوبی عمل کرده است و برای اولین بار از بدو تاسیس آن  شاهد  کمک یک میلیارد ریالی این منطقه به کمیته امداد شهرستان پارسیان  بودیم.  

وی ضمن بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان چتر حمایت خود را بر سر ایتام این شهرستان باز کرده است، تاکید کرد: بی شک توفیق خدمت به محرومین و نیازمندان ازسنن ماندگار دین مبین اسلام و مشی ائمه اطهار(علیهم السلام)است.علاوه بر سعادت دنیاوحلاوت معنوی ،انشاا…به عنوان ذخیره ای گرانقدر در پیشگاه خداوندمتعال به امانت باقی خواهد ماند.

نصیریان با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد ریالی اهدایی منطقه ویژه به صورت بسته های حمایتی در اختیار ایتام شهرستان پارسیان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: زبان، کلام و قلم از نثار محبت انسان دوستانه و خیرخواهانه قاصر است لذا اینجانب به رسم ادب مراتب تقدیر و تشکر  خود را اعلام داشته و از درگاه خداوند سبحان پیروزی و توفیق روز افزون در جهت خدمت را برای مدیر عامل و کارکنان این مجموعه عظیم اقتصادی مسألت دارم.

ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان در پایان با اشاره به این که بخشی از نیازمندان جامعه از طریق کمیته امداد شناسایی و به آنها خدمات ارائه می شود اظهار امیدواری کرد این حمایت های خیرخواهانه و عام المنفعه از طرف منطقه ویژه اقتصادی پارسیان همچنان ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه