English

علی زینی وند :

سازمان مسئولیت های اجتماعی ایجاد شود

استاندار کرمان پیشنهاد راه اندازی سازمانی تحت عنوان مسئولیتهای اجتماعی را در راستای برقراری توسعه متوازن در سطح استان را داد.

 سازمان مسئولیت های اجتماعی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان،  علی زینی‌وند، استاندار کرمان 20 اسفند ماه در جشن توانمندسازی اقتصادی ۵۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان که با حضور امید معاون توسعه روستایی و امور مناطق محروم ریاست جمهوری و بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار گردید، عنوان کرد: آنچه الان نیاز مردم است و اگر می‌خواهیم از حاشیه نشینی جلوگیری کرده، رشد و نمو در سطوح مختلف جامعه را داشته و عدالت برقرار شود، راهی غیر از توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم.

وی ادامه داد: پول کلانی در رابطه با مسولیت های اجتماعی صنایع و معادن بزرگ خرج می‌شود اما این هزینه کرد به تشخیص افراد است که استان را متعادل می‌کند.

استاندار کرمان پیشنهاد راه اندازی سازمانی تحت عنوان مسئولیتهای اجتماعی را داد و گفت: این سازمان با اطلاعاتی که در اختیار نهادهای حمایتی است و برنامه توسعه استان، کسب و کارهای اجتماعی استان را متعادل کند.

زینی‌وند ابراز داشت: استان کرمان آمادگی دارد به عنوان پایلوت در حوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای اجتماعی نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

وی عنوان کرد: بسیاری از دولتها به این نتیجه رسیده اند که برای عدالت درآمدی باید باید به سمت مشاغل خرد و کسب و کار اجتماعی و صنایع کوچک بروند. استاندار کرمان گفت: بیشترین تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال در کشورمان پرداخت شده است اما به تناسب آن شغل ایجاد نشده است، شبکه های مهمی که با تاکید رهبری در راستای مشاغل خانگی و توانمندسازی شکل گرفته اند مهمترین افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری موج، در این مراسم ضمن تجلیل از خیران، کارآفرینان و نهادهای همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، ۱۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان کرمان اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه